Seura
Merikarvia-seuran 30-vuotis juhla
Myytäviä tuotteita

Hallitus 2020

Vuoden 2020 alusta viestikapula siirtyi uudelle puheenjohtajalle Juhani Kotirannalle
Juhani on seurahistoriamme 4. puheenjohtaja.

Merikarvia-seuran vuoden 2020 ensimmäinen hallituksen kokous 21.1.2020 sisälsi uuden puheenjohtajan Juhani Kotirannan esittelypuheenvuoron sekä hallinnon valintoja. Kotiranta tuntee paljasjalkaisena merikarvialaisena pitäjämme kaikki kolkat. Hänellä on laaja ja monipuolinen kokemus johtaa seuramme asioita mallikkaasti sekä koko hallituksen yksimielinen tuki.
Hallituksen rivijäseneksi siirtynyt entinen puheenjohtaja Lauri Hakosalo luovutti upouuden viestikapulan jatkajalleen Juhani Kotirannalle heti kokouksen alussa. Vahdinvaihdossa oli mukana seuran pitkäaikainen kunniapuheenjohtaja kotiseutuneuvos Jorma Rinne.
Kokouksessa oli läsnä koko uusi hallitus ja useita varajäseniä. Vuoden 2020 hallitukseen kuuluvat seuraavat henkilöt varajäsenineen:
Juhani Aalto (varajäsen Anna-Leena Viertomaa)
Juhani Mellanoura (Pertti Kangas)
Helena Tähkänen (Jukka-Pekka Kulosaari)
Erkki Vanhatalo (Aarno Tarkkio)
Kaisa Saari (Altti Mäntylä)
Lauri Hakosalo (Sirpa Vähätalo)
Jorma Rinne (Jari Stenroos)
Jouko Venho (Anne Kosma)
Seija Väre (Antti Väre)
Asko Virta (Teija Jylhänkoski)
Uusi hallitus varajäsenineen kuvattiin.
Kuvassa ovat seuraavat henkilöt alhaalta oikealta mainiten:
Altti Mäntylä, Teija Jylhänkoski, Jorma Rinne, Juhani Kotiranta, Asko Virta, Helena Tähkänen, Anna-Leena Viertomaa, Antti Väre, Pertti Kangas Jouko Venho, Lauri Hakosalo, Juhani Aalto, Juhani Mellanoura ja Erkki Vanhatalo
Seuran varapuheenjohtajaksi valittiin Asko Virta. Seuran sihteerinä jatkaa Anna-Leena Viertomaa ja rahastonhoitajana Seija Väre. Seuran arkisto on sijoitettu virastotalon suojiin ja siitä huolehtimaan valittiin Erkki Vanhatalo. Seuran kokousten ja juhlatilaisuuksien kaffettajaksi valittiin tätä tointa jo kauan hoitanut Helena Tähkänen.

Päivitetty 30.4.2022 - Tulostettava versio -