Seura
Myytäviä tuotteita
« Edellinen | Seuraava »

Hallitus 2016

Hallituksen väkeä koolla. Eturivistä vas. Altti Mäntylä, Jorma Rinne, Anja Ranta, Jouko Venho, Lauri Hakosalo, Seija ja Antti Väre, Asko Virta ja Juhani Aalto. Kuva Kristiina Dyer.
Merikarvia-seuran hallitus kaudelle 2016:
Puheenjohtajaksi valittiin Lauri Hakosalo
varsinaisiksi jäseniksi:
Juhani Aalto, Vesa Heikkilä,Helena Tähkänen, Altti Mäntylä, Ilmo Saari,
Anja Ranta, Jorma Rinne, Jouko Venho, Seija Väre ja Asko Virta

Varajäseniksi valittiin:
Laura Tarkkio, Pertti Kangas, Jukka-Pekka Kulosaari, Aarno Tarkkio, Jorma Peltoniemi, Laila Santamäki, Juhani Mellanoura, Osmo Silto, Antti Väre ja Juhani Kotiranta.

Seuran syyskokous 23.11.2015 pidettiin perinteiseen tapaan Vanha-Heikkilän majatalossa. Tunnelmallisen joulupuurojuhlan lomassa valittiin uusi hallitus luotsaamaan Merikarvia-seuran arvokasta kotiseututyötä vuonna 2016.
Hallitus valitsi keskuudestaan kokouksessaan 11.1.2016 kunnanvirastolla seuran varapuheenjohtajaksi Jorma Rinteen, sihteeriksi Asko Virran,
rahastonhoitajaksi Seija Vären ja arkistonhoitajaksi Jouko Venhon.

Yhdistyksen puheenjohtaja on Lauri Hakosalo vuoden 2015 alusta.
Yhdistyksen ensimmäinen puheenjohtaja oli professori Ville Kaipainen vuodet 1993 ja 1994.
Kotiseutuneuvos Jorma Rinne toimi yhdistyksen puheenjohtajana 20 vuotta, 1995-2014, ja nimitettiin yhdistyksen kunniapuheenjohtajaksi.
Päivitetty 30.4.2022 - Tulostettava versio -